fbpx

שפיכה מוקדמת – שער לחוויה אין סופית – מיכה רז

שפיכה מוקדמת – שער לחוויה אין-סופית

(טנטרה כמדיטציה לשניים) / מיכה

הנה פגשת בחורה מדהימה, ושוב פרפרים בבטן: אתה רוצה אותה. ההכרות הראשונית עברה בהצלחה. קצת פלירטוט, קצת נגיעה, ואצלך – ההתרגשות בשיאה.

ערב ראשון הגיע לסיומו, וגם שני חלף עבר. ושוב אתה מוצא את עצמך באותה נקודה, קשה ומביכה. הרי רק אתה יודע על אותה "הבעיה". פתאום תאמץ כל תחבולה אפשרית כדי להיחלץ ממצב אינטימי. אתה חש מבוכה ופחד, ואינך רוצה שוב לאכזב ולהתאכזב. האם יש מוצא?

תופעה זו הופכת ומשפיעה על כל זוויות החיים. חלקנו מחליטים לא ליצור קשר עם נשים,
אחרים נהיים מניפולטיביים: מוצאים דרכים אין ספור לענג ולהקסים נשים, ומיד לאחר החדירה המפחידה – נעלמים. שוב גמרנו מהר, שוב רצינו יותר, ושוב ללא הצלחה.

רגישות. זו שמה של ה"מחלה". רגישות ועונג, חיבור של אמת, נשיקה של ממש – ומאותו מקום קסום של גירוי והנאה, פתאום מופיעות אורגזמה לא-נשלטת ופליטה. מיד לאחר אורגזמה המלווה בשפיכה אנו מתנתקים: רוצים שקט, להיות לבד. אין לנו חשק לגעת או שיגעו בנו, ואנו נהיים ציניים, חסרי סבלנות, עצבניים, רעבים – ומתוסכלים. האגו נפגע, הסיפוק נדחה, והדימוי העצמי – בשפל המדרגה.

סימפטומים אלו ואחרים מופעים לאחר שגבר גומר, בפרט אם גמר מהר. אנרגיית החיים הנמצאת במאגר הזרעים עוזבת את הגוף כשאנו פולטים, ועד שאנרגיה זו תתחדש בגופנו אנו נהיים חסרי רצון. בדרך כלל נדרש לילה שלם לחדש את מחסן החיוניות לאחר פליטה, אז רובנו גומרים – והולכים לישון…

ריפוי והתחברות מתוך הבנה התמסרות והתנסות

הסוד טמון בהבנה של האנרגיה הגברית והאנרגיה הנשית:

אנרגיה נשית מביאה אל העולם אהבה, נתינה, טוטאליות, התמסרות וחיבור לרגע הזה. רצון למגע, לחיבוק ולחיבור לתחושות ממעמקי הלב. נשים מבורכות באנרגיה אין-סופית.

אנרגיה גברית מביאה אל העולם רצינות, חיזור, יצר, רעש, רצון להוביל ורצון לסיים, רצון להלהיב, רצון לכבוש – ודחף בלתי נשלט לגמור. גברים מחוברים לאנרגיה סופית. תכונות אלו ואחרות גורמות לגבר ולאנרגיה שהוא מביא איתו לחוסר הקשבה בסיסי. וכזכור – כשאנו גומרים אנו מתנתקים.

הגבר מביא אל העולם אנרגיה מאוד נחרצת ומובילה, כשמטרתה ברורה: רצון לכבוש, להרשים, להוביל ולשלוט – ורצון בלתי נשלט לגמור. האישה מנגד מביאה אנרגיה מאוד סבלנית – חום ואהבה, חוסר תחרותיות, התמסרות ונתינה, עם חיבור מלא לרגע הזה. זהו חיבור של ממש לעוצמות החיים: נתינה טוטאלית לילדיה, חיבור של אהבה לביתה, ורצון להעניק אהבה אין-סופית לבן זוגה.

הבנה זו של ההבדלים בין המינים מובילה לשאלה: מה עושים? איך מגשרים על הפערים? כיצד לא גומרים כשרוצים שזה לא יגמר? איך לומדים להיות מחוברים לטוטאליות, לאהבה, לשמחה, לרגע הזה ולעשייה מתוך אהבה? איך להתיידד עם החיים ולהבין יותר?

התיידדות עם האנרגיה המינית

האנרגיה המינית הגברית היא מטבעה תוקפנית. אנרגיה זו גורמת לנו הגברים לרדוף אחרי נשים כדי לכבוש את ליבן. אנרגיה תוקפנית זו מביאה לא מעט גברים למקומות קשים של כוחניות או כפיה. זוהי האנרגיה המביאה אותנו לרצות לגמור, וכשהיא יוצאת מגופנו היא גורמת לנו להעלם.

אצל בנות זוגנו, המנגנון עובד אחרת. ליטוף מזמין ליטוף, רגע מקסים נזכר ומוערך, נשיקה פותחת את הלב. חיבוק גורם לנשים לרצון להיפתח, ואורגזמה גורמת להן לרצות אותנו יותר. נשים יכולות להגיע לכמה אורגזמות שהן רוצות, וכל אחת פותחת את ליבן, יותר ויותר.
כשאנו מבינים שהאנרגיה הגברית הינה תוקפנית ביסודה, אנו פונים לשיעורנו הראשון:

שלב ראשון – שקט והקשבה

תחילה נבין שרעש הוא המנהל אותנו: פנטזיות ורצונות בלתי ממומשים גורמים לאנרגיה להתעורר. נתחיל במדיטציה שתפקידה ליצור שקט במקום מחשבות, וליצור הקשבה ומקום לתחושות בתוך גופנו.

שלב שני – התיידדות

העלאה והורדה של רמת האנרגיה המינית. לאחר שנעלה ונוריד את רמת האנרגיה מספר פעמים, ליבנו ייפתח יותר והאורגזמה תתקיף פחות. זהו שלב ההתיידדות.

שלב שלישי – שימור האנרגיה

נלמד להרים את רמת האנרגיה המינית שלנו למקום בו מתחילים להרגיש את האורגזמה (תחילת הכיווצים). נפתח הקשבה והתמסרות לתחושה החזקה שהאנרגיה מביאה איתה, כאשר היא עולה ועולה ורוצה להתפרץ החוצה. נלמד לזהות את נקודת האל-חזור, להרפות ולא להגיע לשלב השפיכה.
בשלב זה מופעל המנגנון שדרכו המוח מבין שהאורגזמה בפתח. שדר זה יגרום לגופנו להתחיל במלאכת יצור מחסן אנרגיה נוסף. כלומר: אנו רק נגענו באורגזמה והזרעים עדיין איתנו, וגופנו כבר מייצר מאגר נוסף של אנרגיה.

אנרגיה זו והתחושות העולות גורמות לרצון להיות, לנשום לחבק, ליהנות, ולרצון שלא יגמר לעולם. לסובלים משפיכה מוקדמת: דרך תהליך זה של העלאה והורדת האנרגיה המינית האורגזמה תתרחק ויופיע רצון להיות. הפחד יעלם, ואז גם הרצון להיות יתגשם.
כשהלב פתוח והראש שקט – השמים הם הגבול

 

מוזמנים לקרוא עוד מאמרים

סדנאות טנטרה מבית מ.א.ר.ג

מיניות | אהבה | רגש | גוף

בסדנאות הטנטרה שלנו תוכלו ללמוד דרכים רבות ומגוונות בהם ניתן לתרגל אהבה בריאה בחייכם, מיניות מלאת תשוקה וחופש, פתיחת לב בזוגיות…
סדנאות הטנטרה שלנו מאפשרות לכל אחד ואחת לשפר את התקשורת הבין אישית, לתרגל מדיטציה ולהרחיב את המודעות והנוכחות בכל רגע ורגע..

האירועים הבאים

הקודם
הבא

כאשר מדובר בנושא כה רגיש וכה עמוק, אשר מפגיש אותנו עם עצמנו על כל הגוונים והצדדים שבנו, חשוב להיות בטוחים שאנו הולכים לקבל את הטוב ביותר, ושפעילויות הטנטרה יועברו בצורה מקצועית ואיכותית. בקיצור שנהיה בידיים טובות. לשם כך, אתם מוזמנים לקרוא ולהכיר אותנו יותר
ולדעת שאצלנו אתם בטוחים.

צרו איתנו קשר

מוזמנים להתקשר או להשאיר לנו הודעה במייל:

טלפון: מורן ‏- 050-4800660
ניתן להתקשר בימים א-ה בין השעות 9:00-15:30.
שיחות בשעות הערב יתקיימו בתאום מראש.

כתבו לנו:

כנס בוטיק מארג

2-4.7.2020

כנס בוטיק במיוחד בשבילך!
מוכנים להפגש, לחוות להיות למדוט לרקוד לנוע ולנשום, לגעת בלב?

הקורס להכשרת מנחים

התוכנית להכשרת מנחים בשיטת מארג בהנחייה וליווי אישי של סוג'יי
מוכנים לצאת למסע משנה חיים?
משינוי אישי לשינוי חברתי. 
קבלה של אנרגיית החיים.

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

דרך קריאת מאמרים תוכלו להעמיק את ידיעתכם בטנטרה,
ובמגוון נושאים הקשורים לטנטרה: מדיטציה, רוחניות, יוגה, מיניות, זוגיות, ועוד.
ברוכים הבאים למשפחת מ.א.ר.ג